היום שאחרי, רומן המבוסס על סיפור אמיתי

https://www.shani-roffeh.info/


תקציר

היום שאחרי – הינו רומן המבוסס על סיפור אמיתי מתוך מעמקי הפסיכולוגיה והעוצמה הנפשית - מרגש עד דמעות, מבוסס על תאוריית "הברבור השחור" העוסק במקריות ובחוסר היכולת שלנו בני האדם, להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אירוע החורג באופן קיצון מהמסגרות הנורמטיביות אותה אנו מכירים.

נועה היא עורכת דין מצליחה, יפה ומוערכת, בעברה מנכ"לית חברת סטארט אפ שפיתחה אלגוריתמים לזיהוי התנהגות שחקני בתי קזינו - ד"ר למשפטים וסופרת משפטית, שכבשה פסגות והגשימה את חלומותיה, וכי הצלחותיה קיבלו במה בעיתונות, בטלוויזיה וברדיו בישראל.

שי הינו גבר נאה ומרשים, נשוי באושר ואב לשלושה ילדים, מרצה באקדמיה ועורך דין המתמחה בתחום הסייבר, וכי לו הסמכות במתן חוות דעת בתחומי המשפט והטכנולוגיה – דיני סייבר, בישראל, ובמדינות נוספות בעולם, אשר הגיע לתפקידים בכירים על אף הקשיים הרבים אותם חווה בילדותו.

שי הינו בעל ארבעה תארים במדעי המחשב, משפטים, ומנהל עסקים, אותם סיים בפרק זמן קצר יחסית - על אף שסיים רק עשר שנות לימוד בתיכון, עם ליקויי למידה קשות, וכי בילדותו שמע פעמים רבות את המשפט, "לא יצא ממך כלום" – משפט שנצרב בזיכרונו והותיר צלקת ארוכת שנים.

סוד אחד השזור בליבם, העוסק בחוסר יכולתנו כחברה להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אותו החריג הקיצון המבוסס על תאוריית "הברבור השחור", אשר הפך ביום בהיר אחד, לברבור לבן.

אותו סוד שהביא למשבר נפשי ופיזי כאחד, שאילץ את שינהם להתעמת עם שאלות מהות החיים, לצד מימוש עצמי ומסע יוצא דופן אל מעמקי הפסיכולוגיה, העוצמה הנפשית, השזור בחברות והאהבת אמת.

מה הסיכויים שיפגשו?    

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

היבטים חברתיים ומשפטיים בנושא אונס וירטואלי.